Bup idag..

Ska till bup snart.. 
O kommer vägas.. Jag hatar verkligen att väga mig för aldrig blir jag nöjd med vad den visar..
Jag vill va kvar på samma vikt utan att gå ner någonting eller gå upp lite för det visar att det ändå går bra med maten och så. Och då kanske jag kan bli normal o frisk och så med maten..
Men samitidigt om den visar upp eller samma kommer ångesten och skuldkänslorna.. Varför jag har ätit så mycket, att alla hatar mig, att jag inte ens klarar av att dra ner på maten och mycketmycket mer..
Och går jag ner känner jag mig duktig.. Jag känner att jag lyckas med nått, att jag kan kontrollera någonting i livet och att jag är påväg att bli bra.. 
Men samtidigt, ju mer jag går ner desto svårare blir det att ta sig ur detta.. Ångesten blir värre ju mer jag går ner o oftare när jag äter.. 
 
Jag vet inte hur jag ska göra!
Jag vill bara bli bra, frisk och normal, men ändå känna mig duktig och att jag kan kontrollera mig.

Men innerst inne hoppas jag nog alltid på en viktnedgång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0