Bup

Skulle aldrig åkt till bup igår.. Var där i 1 timme o typ 45 minuter innan jag sprang därifrån.. 
Jag flydde.. O det trodde jag aldrig jag skulle göra men jag gjorde det. 
Gick en bit därifrån och åkte sedan hem. Hade världens ångest hela vägen hem och när jag kom hem kom den ut ordentligt. Låg skakandes, gråtandes på golvet och bara ville försvinna. 
Tog fram kniven...och tabletterna... 
Kände på kvällen hur det blev svårare o svårare att styra kroppen och gick o la mig..
Men natten var hemsk.. alla tabletter kom upp igen..
Jag vill inte ens leva längre.. 
 

Och imorgon är det bup igen.. trots att jag sa att jag aldrig skulle sätta min fot där igen. Men dom ringde förut o lyckades övertala mig så imorgon ska jag dit. Dock kan dom ju glömma att jag tänker berätta mer för dom.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0