Sämsta på länge

Nu mår jag sämre än vad jag har gjort på länge.. Tårarna blandades med blodet som rann på benet under tiden jag satt och skakade och kämpade för att kunna andas.. 
 
Det enda jag vill nu är att stoppa i mig alla tabletter och gå och lägga mig och aldrig mer vakna upp...
Men tyvärr kan jag inte det för min hund är här...
Jag fattar inte hur jag lyckas med allting? Jag fuckar upp hela mitt jävla liv.. ALDRIG gör jag någonting rätt..allting blir bara fel och alla bara blir sura på mig...
Jag hatar mig själv, jag hatar mig själv, jag hatar mig själv. 
Kan man hata sig själv så mycket som jag gör?
Jag fuckar upp hela mitt liv.. allting som ingår i mitt liv.. 
Har ingenting kvar snart.. Allt jag lever för försvinner sakta ett för ett.. 
Vad fan gör jag här? 
Jag är inte värd någonting.. Allting skulle vara så mycket bättre utan mig på jorden. 
Alla skulle vara glada och nöjda. Slippa mig och alla mina problem.
Ingen skulle märka om jag försvann, och dom som gör det skulle ha glömt mig efter en vecka..
 
Fyfan vad jag bara vill dö och försvinna nu.. 
Livet är fan inget för mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0